مارك چگونه در ذهن جاي ميگيرد؟
مارك همان چيزي است كه مخاطب با ديدن ، شنيدن ،حس كردن و يا هر گونه ارتباطي با آن به صورت مفهومي ،
ديداري و يا لفظي صفات و ويژگي هاي خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعي مي كند.
مارك مجموعه گره هاي ذهني يا تداعيات كاركردي ، احساسي ، عقلي و مزيت هايي است كه ذهن بازار هدف
را اشغال نموده است.تداعي معاني پيوند دادن تصاوير و نشانه ها با مارك يا مزايا و
فوايد يك مارك است.اين مزايا يا فوايد مارك است كه مبناي تصميم گيري براي خريد آن واقع خواهد شد.
- چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ ۱۵:۵۲
- ۵۶ بازديد
- ۰ نظر